Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19042
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГерасько, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorGerasko, Tetyana-
dc.date.accessioned2025-06-03T05:50:50Z-
dc.date.available2025-06-03T05:50:50Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГерасько Т. В. Подолання викликів постграмотності й диджиталізації у викладанні природничих дисциплін // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 61-68uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19042-
dc.description.abstractUA: Диджиталізація сприяє зменшенню інформаційної ролі письмового тексту на користь візуальному і художньому контенту. Штучний інтелект полегшує рутинну роботу викладачів і студентів, проте створює етичні проблеми. Для подолання викликів постграмотності і диджиталізації при викладанні природничих дисциплін пропонується використовувати креативні завдання на основі критичного осмислення навчального матеріалу і відео- (фото-) звіти студентів з виконання ними практичних завдань. /// EN: Digitalization contributes to the reduction of the information role of written text in favor of visual and artistic content. Artificial intelligence facilitates the routine work of teachers and students, but creates ethical problems. To overcome the challenges of post-literacy and digitalization in teaching natural sciences, it is proposed to use creative tasks based on critical reflection on educational material and video (photo) reports of students performing practical tasks.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectпостграмотністьuk
dc.subjectдиджиталізаціяuk
dc.subjectінклюзивність освітиuk
dc.subjectприродничі дисципліниuk
dc.subjectpost-literacyuk
dc.subjectdigitalizationuk
dc.subjectinclusive educationuk
dc.subjectnatural sciencesuk
dc.titleПодолання викликів постграмотності й диджиталізації у викладанні природничих дисциплінuk
dc.title.alternativeOvercoming the challenges of post-literacy and digitalization in teaching science subjectsuk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udc37.091.53uk
Appears in Collections:Кафедра Рослинництва та садівництва ім. професора В.В. Калитки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnik_Udoskonalennya_2025_-62-69.pdf317.17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.