Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18992
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorДемко, Валентина Сергіївна-
dc.contributor.advisorDemko, Valentyna-
dc.contributor.authorОвеско, О. В.-
dc.date.accessioned2025-05-21T10:55:14Z-
dc.date.available2025-05-21T10:55:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОвесков О. В., Демко В. С. Бізнес-підходи в управлінні якістю туристичних компаній. Актуальні проблеми сучасної науки, розвитку технологій та менеджменту : збірник тези доповідей IIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 24 листопада 2022 р. Хмельницький : Хмельницький політехнічний фаховий коледж Національного університету «Львівська політехніка», 2023. – С. 89-91.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18992-
dc.description.abstractUA: Питання якості є дуже важливим та актуальним питанням теорії управління. Безсумнівно, курівники та менеджери провідних туристичних організацій дбають про якість послуг. Вони розуміють основний взаємозв'язок між конкурентною перевагою та здатністю створювати якісні продукти та надавати бездоганний сервіс своїм клієнтам. Загальне управління якістю (TQM) є комплексним підходом до постійного поліпшення якості всієї організації. Воно не лише орієнтоване на потреби та інтереси споживачів, але також наголошує на важливості участі співробітників у всіх стадіях покращення якості. Якість як характеристика не тільки продукції, а й усього процесу господарської діяльності є передумовою тривалості безперервних інновацій. Ігноруючи якість зобов'язань стратегічного управління, майбутнє суб'єкта бізнесу перебуває під загрозою. Якість стає домінуючим підходом в стратегії розвитку туристичного бізнесу. Необхідність продовження погодження операцій та гармонізації управлінської діяльності обумовлена викликами, що походять від навколишнього середовища, та зусиллями щодо вирішення цих викликів як шансом на відповідь.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХмельницький : 2023uk
dc.subjectуправління якістюuk
dc.subjectTQMuk
dc.subjectтуристичний бізнесuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectбенчмаркінгuk
dc.subjectконкурентна перевагаuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectтуристичні дестинаціїuk
dc.subjectлюдські ресурсиuk
dc.subjectякість послугuk
dc.subjectділова культураuk
dc.subjectорганізаційний розвитокuk
dc.subjectуправлінські процесиuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectбезперервне вдосконаленняuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectпорівняльний аналізuk
dc.titleБізнес-підходи в управлінні якістю туристичних компанійuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zb.-nauk.-prats-HPK-3-2023.pdf371.41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.