Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18590
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРогушина, Ю. В.-
dc.contributor.authorГладун, А. Я.-
dc.contributor.authorПрийма, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorАніщенко, О. В.-
dc.contributor.authorPryima, Serhii-
dc.date.accessioned2025-03-25T07:38:32Z-
dc.date.available2025-03-25T07:38:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПрофіль андрагога в системі інформаційної підтримки навчання дорослих / Ю. В. Рогушина, А. Я. Гладун, С. М. Прийма, О. В. Аніщенко // Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології : матеріали ІV Всеукраїнської наук.-практ. Інтернет-конф., м. Запоріжжя, 09-20 грудня 2024 р. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. С. 154-162.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18590-
dc.description.abstractUA: Відмітною ознакою сучасного освітнього простору є його персоніфікованість, яка забезпечується, зокрема, шляхом проєктування та впровадження індивідуальних освітніх траєкторій (ІОТ) [1]. Це може сприяти розвитку суб’єктності як здобувачів освіти, так й андрагогів шляхом створення індивідуальних умов роботи за гнучким навчальним графіком на основі семантичних технологій у структурі екосистеми освіти дорослих, важливим суб’єктом якої є андрагог з притаманними йому характеристиками. Профіль андрагога є однією з важливих умов побудови ІОТ, яка дозволяє знаходити найбільш ефективні поєднання “андрагог – здобувач освіти”. Саме для дорослих здобувачів освіти, які досить чітко уявляють свій освітній поступ, принципово важливо, щоб їх навчальну діяльність скеровувала особа, яка має більш глибокі знання в тих підрозділах предметної області (ПрО), в яких здобувачі планують працювати і в яких вони самі не мають достатнього досвіду. Особливості взаємодії здобувача освіти з андрагогом полягають, зокрема, в тому, що сам здобувач не тільки є активним суб’єктом створення ІОТ, але й, що більш характерно саме для дорослих, увиразнює не тільки свої освітні потреби та можливості, але й різноманітні аспекти комунікації, психологічної сумісності тощо. З огляду на зазначене вище, наявність додаткових відомостей про андрагога є одним із чинників забезпечення ефективності освітнього процесу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectвпровадження індивідуальних освітніх траєкторій (ІОТ)uk
dc.subjectпрофіль андрагогаuk
dc.subjectпрофілі суб’єктів екосистеми навчання дорослихuk
dc.subjectпрофіль користувачаuk
dc.titleПрофіль андрагога в системі інформаційної підтримки навчання дорослихuk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udc681.3uk
Appears in Collections:Кафедра Комп'ютерні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnikkonf_2024_154-162.pdf507.65 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.