Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18487
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKravets, Olena-
dc.contributor.advisorКравець, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorKhakhaieva, Margarita-
dc.date.accessioned2025-03-12T13:55:45Z-
dc.date.available2025-03-12T13:55:45Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationKhakhaieva M., Kravets O.O. Implementation of a customer retention strategy // Science and innovations in the 21st century : матеріали ІІ Всеукр. Інтернет-конф. студентів та молодих вчених (Мелітополь, 20 травня 2022 р.) / ТДАТУ; каф. Іноземних мов; ред. кол. С. В. Симоненко та ін. — Мелітополь, 2022. — с. 165-168.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18487-
dc.language.isoenuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.titleImplementation of a customer retention strategyuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka confer._ 2022-165-168.pdf340.42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.