Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18384
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисак, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorLysak, Oksana-
dc.date.accessioned2025-02-04T11:34:33Z-
dc.date.available2025-02-04T11:34:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛисак О. І. Креативні стратегії в торгівлі: інноваційний підхід. Сучасні виклики та сталий розвиток економіки і бізнесу : матеріали I Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 10 грудня 2024 р. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. С. 295-296.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18384-
dc.description.abstractUA: Швидка зміна технологій, динамічне оновлення вподобань споживачів і зростаюча конкуренція вимагають від бізнесу гнучкості та інноваційного підходу. Традиційні методи просування, такі як телевізійна реклама, радіо чи зовнішня реклама, поступаються місцем сучасним цифровим інструментам. У відповідь на це креативні стратегії стали ключовим елементом успішного просування, оскільки вони дозволяють брендам не лише привертати увагу, а й створювати емоційний зв'язок із клієнтами. Креативні стратегії — це нестандартні методи, які спрямовані на створення унікальної ідентичності бренду та позитивного враження у споживачів. Основна мета таких підходів полягає у виділенні бренду серед конкурентів. Інноваційні інструменти, такі як партизанський маркетинг, інтерактивні кампанії та використання доповненої реальності (AR) і віртуальної реальності (VR), відкривають нові можливості для бізнесу. Технології AR та VR стають одними з найперспективніших засобів креативного просування. Однією з найбільш перспективних сфер для креативного просування є використання доповненої реальності (AR) і віртуальної реальності (VR). За даними дослідження компанії Daymon Interactions.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectкреативні стратегіїuk
dc.subjectінтерактивні ігри та гейміфікаціяuk
dc.subjectпартизанський маркетингuk
dc.subjectштучний інтелект (ШІ)uk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectінтеграція новітніх технологійuk
dc.titleКреативні стратегії в торгівлі: інноваційний підхідuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Економіки і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka tez_ EIB_2024-1_295-296.pdf254.75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.