Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18087
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛеонтьєва, Вікторія Володимирівна-
dc.contributor.authorКондрат’єва, Н. О.-
dc.date.accessioned2024-10-27T21:58:37Z-
dc.date.available2024-10-27T21:58:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛеонтьєва, В. В., Кондрат’єва, Н. О. Концептуальні засади та комплексна стратегія інформатизації вищої освіти: шлях до конкурентоспроможних фахівців у системі глобального інформаційного простору. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 27. С. 241-254.-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18087-
dc.description.abstractУ статті проведено комплексний аналіз проблем та перспектив інформатизації вищої освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства. Запропоновано стратегію ефективного впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес для підвищення якості підготовки фахівців та формування їх готовності до роботи з новітніми технологіями.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя: ТДАТУuk
dc.subjectінформатизація освітиuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectінноваційні методики навчанняuk
dc.subjectсамостійна роботаuk
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk
dc.subjectстратегія інформатизаціїuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.titleКОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ТА КОМПЛЕКСНА СТРАТЕГІЯ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ШЛЯХ ДО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНИХ ФАХІВЦІВ У СИСТЕМІ ГЛОБАЛЬНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ.uk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udcУДК 378:[004+37.016+378.147]uk
Appears in Collections:Кафедра Вища математика та фізика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tdatu 2024.pdf299.93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.