Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18064
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Аврамов, В. О., здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти | - |
dc.contributor.author | Дяденчук, Альона Федорівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-17T18:43:04Z | - |
dc.date.available | 2024-10-17T18:43:04Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Аврамов В.О., Дяденчук А.Ф. Удосконалення навчання фізики за допомогою інформаційних технологій. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Internet-конференції. Черкаси, 2024. С. 230-232 | uk |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18064 | - |
dc.description.abstract | Сучасні тенденції розвитку цифрових технологій вносять корективи в усі сфери життя. Не є винятком й освітній процес. Інформаційні технології можуть значною мірою покращити процес навчання фізики [1-3], поліпшуючи засвоєння матеріалу, допомагаючи в створенні інтерактивних занять та забезпечуючи здобувачів освіти можливістю вивчати фізику в більш доступний та захоплюючий спосіб. Тому актуальним є розвиток та впровадження сучасних педагогічних підходів, які базуються на використанні цифрових технологій в освітньому процесі. Метою даного дослідження є аналіз ІТ-підходів у навчанні фізики з подальшою апробацією цих підходів в освітньому процесі. | uk |
dc.title | Удосконалення навчання фізики за допомогою інформаційних технологій. | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Cherkasy, conference_2024.pdf | 807.03 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.