Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18047
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМакаренко, П. М.-
dc.contributor.authorМихальчук, О. В. аспірант-
dc.contributor.authorПілявський, В. І.-
dc.date.accessioned2024-10-15T19:02:19Z-
dc.date.available2024-10-15T19:02:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМакаренко П. М., Михальчук О. В., Пілявський В. І. Формування стратегії та стратегічних альтернатив підприємств. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (економічні науки) / За ред. Т. І. Яворської. Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика», 2024. № 2 (51). с. 47-60. Бібліогр.: 19 назв.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18047-
dc.description.abstractУ статті запропоновано метод аналізу платоспроможності, ліквідності і фінансового стану підприємства; з’ясовано використання методів і моделей вибору й оцінки варіантів стратегічних альтернатив для досягнення поставлених цілей. Зазначено що довгострокове завоювання ринку та забезпечення і набуття по ньому конкурентних переваг потребує від підприємства: мати чітке уявлення про напрями виробництва чи послуг де воно випереджає конкурентів чи відрізняється від них в кращий бік; наповнювати визначені цілі в тій чи іншій сфері діяльності конкретним змістом вибраної стратегії та стратегічних альтернатив; використо- вувати методи бенчмаркінгу при порівнянні визначеного підприємства з еталоном. Узагальнено методичні підходи оцінки вибору стратегічних альтернатив за критеріальними, експертними, фактографічними та комбінованими методами та охарактеризовано їх переваги і недоліки при використанні.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя: Видавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectстратегічні альтернативиuk
dc.subjectстратегічний аналізuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectбенчмаркінгuk
dc.subjectеталон, оцінка вибору моделіuk
dc.titleФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ТА СТРАТЕГІЧНИХ АЛЬТЕРНАТИВ ПІДПРИЄМСТВ.uk
dc.title.alternativeFORMATION OF STRATEGY AND STRATEGIC ALTERNATIVES OF THE ENTERPRISE.uk
dc.typeArticleuk
local.identifier.doiDOI: https://doi.org/10.32782/2519-884x-2024-51-3uk
local.identifier.udcУДК 338.12uk
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mykhalchuk _2024.pdf1.11 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.