Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18022
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дьоміна, Наталя Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Кравець, Василь Іванович | - |
dc.contributor.author | Domina, Natalia | - |
dc.contributor.author | Kravets, Vasyl | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-09T10:09:35Z | - |
dc.date.available | 2024-10-09T10:09:35Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Дьоміна Н. А., Кравець В. І. Спрямованість навчання в контексті STEM-освіти. Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації : матеріали V Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф., м. Запоріжжя, 29-31 травня 2024 р. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. С. 229-232. | uk |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18022 | - |
dc.description.abstract | UA: Зміни в освітній сфері сьогодні багато в чому пов’язані з тим, що весь час з’являються нові ресурси. Сьогодні трансдисциплінарність задає найважливіший вектор розвитку освіти. У роботі розглядаються тенденції, можливості та переваги популярної сьогодні STEM-освіти. Стратегії та моделі поведінки суб’єктів освіти потребують сучасного підходу. EN: Changes in the field of education today are largely related to the fact that new resources are constantly appearing. Today, transdisciplinarity sets the most important vector for the development of education. The work examines the trends, possibilities and advantages of STEM education, which is popular today. Strategies and models of behavior of education subjects need a modern approach. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Запоріжжя : ТДАТУ | uk |
dc.subject | STEM-овіта | uk |
dc.subject | трансдисциплінарність | uk |
dc.subject | STEM-підхід | uk |
dc.subject | сучасні тенденції | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | transdisciplinarity | uk |
dc.subject | STEM-approach | uk |
dc.subject | modern trends | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.subject | STEM-education | uk |
dc.title | Спрямованість навчання в контексті STEM-освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
local.identifier.udc | 377.031.4 | uk |
Appears in Collections: | Кафедра Вища математика та фізика |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
V mnr. conf_2024_229-232.pdf | 12.04 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.