Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17950
Title: Інтернет-маркетинг як інструмент зміцнення іміджу підприємства
Authors: Петров, Кирило
Scientific director: Шквиря, Наталя Олександрівна
Keywords: формування іміджу підприємства;Інтернет-маркетинг;управління іміджем
Issue Date: 2024
Publisher: Запоріжжя : 2024
Citation: Петров К., Шквиря Н. О. Інтернет-маркетинг як інструмент зміцнення іміджу підприємства. Форсайт розбудови України: економіко-правовий та управлінський виміри : матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя, 30 травня 2024 р.). Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. С. 49-52.
Abstract: UA: Імідж - об’єктивний фактор, що грає істотну роль в оцінці підприємства, в тому, як його сприймають клієнти, співробітники, та й сам керівник. Формування іміджу підприємства діє як найважливіший фактор зміцнення конкурентних позицій, сприяє успішній діяльності підприємства у довгостроковій перспективі, наголошує на компетентності менеджменту, збільшує популярність, що відображається на рівні продажів і полегшує розпізнавання продукції підприємства на ринку [5]. Одним з інструментів формування іміджу підприємства є Інтернет- маркетинг. Інтернет-маркетинг - це заходи, що проводяться з метою просування товарів і послуг в мережі, підвищення впізнаваності бренду, лояльності покупців до продукції рекламованого підприємства.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17950
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
forsayt_ confer_ 2024_49-52.pdf441.74 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.