Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17885
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Lubko, Dmytro | - |
dc.contributor.author | Лубко, Дмитро Вікторович | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-20T07:48:20Z | - |
dc.date.available | 2024-08-20T07:48:20Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Lubko D. V. Ways to solve the complex problem of introducing STEM-education and artificial intelligence into the educational process at universities. . Праці Таврійського державного агротехнологічного університету : наукове фахове видання. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 24, т. 1. С. 202-210. | uk |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17885 | - |
dc.description.abstract | EN: The main purpose of the article is to consider the main ways of solving the complex problem of introducing STEM-education and artificial intelligence into the educational process at universities. The ways of solving this problem discussed in the article will help universities to effectively implement STEM-education and artificial intelligence in the educational process, providing students with the necessary knowledge and skills for a successful career in these modern industries. The overall goal of all these ways is to create a favourable environment for successful learning and development of students in STEM-education and artificial intelligence that meets the requirements of the modern world. Another relevant goal of the issue under consideration is to ensure that universities are ready for the challenges of the modern world, where STEM-education (or STEM-disciplines) and artificial intelligence play an increasingly important role in providing students with high-quality and in-depth knowledge that will help them gain the necessary practical experience and relevant competencies for the labour market and competitiveness in employment. UA: Основною метою статті є розгляд основних шляхів вирішення комплексної проблеми впровадження STEM-освіти та штучного інтелекту в навчальний процес у ВНЗ. Існує кілька потенційних проблем у впровадженні STEM-освіти та штучного інтелекту в навчальний процес університетів, а саме: брак кваліфікованих викладачів – це може бути особливо проблематичним у випадку швидко розвиваються технологій, де фахівці з найновішими та найсучаснішими. -потрібні сучасні знання; обладнання та інфраструктура – оскільки впровадження STEM-освіти та штучного інтелекту може вимагати значних інвестицій у сучасне обладнання та інфраструктуру для лабораторій, комп’ютерних лабораторій та дослідницьких центрів тощо. Вирішення всіх цих проблем може вимагати спільних зусиль адміністрацій університетів, викладачів, студентів, науково-освітніх партнерів цих університетів для успішного впровадження STEM-освіти та штучного інтелекту в університетське середовище. Вирішенню всіх цих проблем присвячена ця тематична стаття. Розглянуті в статті шляхи вирішення цієї проблеми допоможуть університетам ефективно впроваджувати STEM-освіту та штучний інтелект у навчальний процес, надаючи студентам необхідні знання та навички для успішної кар’єри в цих сучасних галузях. Усі ці шляхи вирішення проблеми, розглянутої у статті, допоможуть університетам ефективно впроваджувати STEM-освіту та штучний інтелект у навчальний процес, надаючи студентам необхідні знання та навички для успішної кар’єри в цих сучасних сферах. Загальна мета всіх цих шляхів – створити сприятливе середовище для успішного навчання та розвитку учнів у STEM-освіті та штучному інтелекті, що відповідає вимогам сучасного світу. Іншою актуальною метою питання, що розглядається, є забезпечення готовності університетів до викликів сучасного світу, де STEM-освіта (або STEM-дисципліни) та штучний інтелект відіграють дедалі важливішу роль у наданні студентам високоякісних і в -глибокі знання, які допоможуть їм отримати необхідний практичний досвід та відповідні компетенції для ринку праці та конкурентоспроможності при працевлаштуванні. | uk |
dc.language.iso | en_US | uk |
dc.publisher | Запоріжжя : 2024 | uk |
dc.subject | STEM-education | uk |
dc.subject | artificial intelligence | uk |
dc.subject | complex problem | uk |
dc.subject | implementation in the educational process | uk |
dc.subject | ways of solving | uk |
dc.subject | students | uk |
dc.subject | STEM-освіта | uk |
dc.subject | штучний інтелект | uk |
dc.subject | комплексна проблема | uk |
dc.subject | впровадження в навчальний процес | uk |
dc.subject | шляхи вирішення | uk |
dc.subject | учні | uk |
dc.title | Ways to solve the complex problem of introducing STEM-education and artificial intelligence into the educational process at universities | uk |
dc.title.alternative | Шляхи вирішення комплексної проблеми впровадження STEM-освіти та штучного інтелекту в навчальний процес в університетах | uk |
dc.type | Article | uk |
local.identifier.doi | 10.32782/2078-0877-2024-24-1-15 | uk |
local.identifier.udc | 004.8:378 | uk |
Appears in Collections: | Кафедра Комп'ютерні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pratsi TSATU_ v. 24 t.1_2024_202-210.pdf | 1.4 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.