Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17863
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯцух, Олег Васильович-
dc.contributor.authorЗоря, Михайло Віталійович-
dc.contributor.authorYatsukh, Oleg-
dc.contributor.authorZoria, Mykhailo-
dc.date.accessioned2024-08-14T11:00:16Z-
dc.date.available2024-08-14T11:00:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЯцух В. О., Зоря М. В. Використання соціальних мереж при отриманні вищої освіти в Україні. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 27. С. 423-434.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17863-
dc.description.abstractUA: Як показали результати опитувань щодо використання молоддю (18-29 років) соціальних мереж, проведених громадянською мережею «ОПОРА», у 2022 році в Україні 73,8% молоді повідомили, що вони користувачі Telegram. Крім того, 98% молоді повідомили, що вони мають смартфон або доступ до нього, а 60% молоді заявили, що майже постійно знаходяться в Інтернеті. Що ще важливіше, вони стають усе більш використовуваними під час збройної агресії російської федерації проти України. Але оскільки молодь приділяє багато часу соцмережам, є сенс використовувати ці засоби і в освіті. У статті представлено досвід авторів щодо використання Telegram як засобу підтримки освіти, а головну увагу приділено результатам опитування, яке вивчало думки та ставлення студентів до Telegram у порівнянні з Moodle як нове явище в університетській освіті. EN: According to the results of surveys on the use of social networks by young people (18-29 years old) conducted by the civil network "OPORA", in 2022 in Ukraine, 73.8% of young people reported that they are users of Telegram. In addition, smartphone ownership has become a ubiquitous element of young people’s lives. Up to 98% of youth reported having or access to a smartphone, and 60% of youth reported being online almost all the time. More importantly, they are increasingly used during the armed aggression of the russian federation against Ukraine. But since young people spend a lot of time on social networks, it makes no sense not to use these tools in education as well. The article presents the authors’ experience of using Telegram as a means of supporting education, and the main attention is paid to the results of a survey that studied the opinions and attitudes of students towards Telegram in comparison with Moodle, as a new phenomenon in university education.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : 2024uk
dc.subjectвикористання соціальних мереж в освітіuk
dc.subjectTelegramuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectдумки студентів про Telegram як засіб підтримки освітиuk
dc.subjectпорівняння використання Telegram і Moodle в освітіuk
dc.subjectthe use of social networks in educationuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectstudents’ opinions about Telegram as a means of supporting educationuk
dc.subjecta comparison of the use of Telegram and Moodle in educationuk
dc.titleВикористання соціальних мереж при отриманні вищої освіти в Україніuk
dc.title.alternativeUse of social networks when receiving higher education in Ukraineuk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udc378:[378.147+004.73](477)uk
Appears in Collections:Кафедра Цивільна безпека

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tdatu-2024-27_423-434.pdf1.91 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.