Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17854
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСахно, Людмила Анатоліївна-
dc.contributor.authorSakhno, Liudmyla-
dc.date.accessioned2024-08-13T15:09:36Z-
dc.date.available2024-08-13T15:09:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСахно Л. А. Штучний інтелект у закладах вищої освіти: проблеми та перспективи. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 27. С. 340-349.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17854-
dc.description.abstractUA: Дослідження присвячено питанням застосування технологій штучного інтелекту в системі вищої освіти. Актуальність теми пов’язана з тим, що нині існує значний розрив між інтересом до використання штучного інтелекту в освіті та його реальним втіленням. Як методологічне підґрунтя дослідження було використано наукові та практичні праці учених у галузі економіки та штучного інтелекту в освіті. Розглядається використання інструментів ШІ в освіті за суб’єктами застосування. Робиться акцент про доцільність застосування міждисциплінарного підходу до навчання студентів у взаємодії з технологіями штучного інтелекту. Зазначається про вимушену необхідність закладів вищої освіти до еволюції та адаптації навчальних планів і в цілому освітнього процесу для більш якісної підготовки студентів в умовах сьогодення. EN: The study is devoted to the application of artificial intelligence technologies in the higher education system. The relevance of the topic is due to the fact that there is currently a significant gap between the interest in the use of artificial intelligence in education and its actual implementation. The methodological basis of the study is the scientific and practical works of scientists in the field of economics and artificial intelligence in education. The use of AI tools in education is analyzed by the subjects of application. The author emphasizes the expediency of applying an interdisciplinary approach to teaching students in interaction with artificial intelligence technologies. It is noted that higher education institutions are forced to evolve and adapt curricula and the entire educational process for better training of students in today’s conditions.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : 2024uk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectштучний інтелект в освітіuk
dc.subjectвикладачuk
dc.subjectорганізація навчального процесуuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjecthigher education institutionsuk
dc.subjectartificial intelligence in educationuk
dc.subjectteacheruk
dc.subjectorganization of the educational processuk
dc.titleШтучний інтелект у закладах вищої освіти: проблеми та перспективиuk
dc.title.alternativeArtificial intelligence in higher education institutions: problems and prospectsuk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udc378.147:004.8uk
Appears in Collections:Кафедра Фінансів, обліку і оподаткування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tdatu-2024-27_340-349.pdf1.73 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.