Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17829
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄфіменко, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorГорбова, Наталя Аркадіївна-
dc.contributor.authorКукіна, Наталя Володимирівна-
dc.contributor.authorКюрчева, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorКравець, Олег Васильович-
dc.contributor.authorYefimenko, Liudmyla-
dc.contributor.authorHorbova, Natalia-
dc.contributor.authorKukina, Natalia-
dc.contributor.authorKiurcheva, Liudmyla-
dc.contributor.authorKravets, Oleh-
dc.date.accessioned2024-08-12T11:57:35Z-
dc.date.available2024-08-12T11:57:35Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЄфіменко Л. М., Горбова Н. А., Кукіна Н. В., Кюрчева Л. М., Кравець О. В. Застосування контекстного навчання при професійній підготовці магістрів. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 27. С. 123-128.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17829-
dc.description.abstractUA: У статті проаналізовано досвід впровадження контекстного навчання. Здобувачі здобувають у контекстному навчанні більш досконалу практику використання навчальної інформації як засобу регуляції власної діяльності під час залучення в діяльнісній позиції з самого початку навчання. Це забезпечує органічне входження фахівця у професію, значно скорочує період його предметної та соціальної адаптації на робочому місці. При кооперації замовника, університету і здобувача з’являється можливість підготувати фахівця, який буде задовольняти реалії сьогоднішнього дня і майбутнього. EN: The article analyzes the experience of implementing Context- Based Learning. Learners acquire in Context-Based Learning a more perfect practice of using educational information as a means of regulating their own activity during involvement in an active position from the very beginning of learning. This ensures the organic entry of a specialist into the profession, significantly shortens the period of his subject and social adaptation at the workplace. With the cooperation of the customer, the university and the acquirer, there is an opportunity to train a specialist who will satisfy the realities of today and the future.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : 2024uk
dc.subjectконтекстне навчанняuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectнавчальна діяльністьuk
dc.subjectпроблемна професійна ситуаціяuk
dc.subjectContext-Based Learninguk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjecteducational activityuk
dc.subjectproblematic professional situationuk
dc.titleЗастосування контекстного навчання при професійній підготовці магістрівuk
dc.title.alternativeContext-Based Learning application in Masters professional traininguk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udc378.147:378.22uk
Appears in Collections:Кафедра Менеджменту та публічного адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tdatu-2024-27_123-128.pdf1.7 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.