Застосування контекстного навчання при професійній підготовці магістрів
Вантажиться...
Дата
Автори
Єфіменко, Людмила Миколаївна
Горбова, Наталя Аркадіївна
Кукіна, Наталя Володимирівна
Кюрчева, Людмила Миколаївна
Кравець, Олег Васильович
Yefimenko, Liudmyla
Horbova, Natalia
Kukina, Natalia
Kiurcheva, Liudmyla
Kravets, Oleh
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Запоріжжя : 2024
Анотація
UA: У статті проаналізовано досвід впровадження
контекстного навчання. Здобувачі здобувають у контекстному навчанні
більш досконалу практику використання навчальної інформації як засобу
регуляції власної діяльності під час залучення в діяльнісній позиції з самого
початку навчання. Це забезпечує органічне входження фахівця у професію,
значно скорочує період його предметної та соціальної адаптації на
робочому місці. При кооперації замовника, університету і здобувача
з’являється можливість підготувати фахівця, який буде задовольняти
реалії сьогоднішнього дня і майбутнього. EN: The article analyzes the experience of implementing Context-
Based Learning. Learners acquire in Context-Based Learning a more perfect
practice of using educational information as a means of regulating their own
activity during involvement in an active position from the very beginning of
learning. This ensures the organic entry of a specialist into the profession,
significantly shortens the period of his subject and social adaptation at the
workplace. With the cooperation of the customer, the university and the acquirer,
there is an opportunity to train a specialist who will satisfy the realities of today
and the future.
Опис
Бібліографічний опис
Єфіменко Л. М., Горбова Н. А., Кукіна Н. В., Кюрчева Л. М., Кравець О. В. Застосування контекстного навчання при професійній підготовці магістрів. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 27. С. 123-128.