Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17829
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єфіменко, Людмила Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Горбова, Наталя Аркадіївна | - |
dc.contributor.author | Кукіна, Наталя Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Кюрчева, Людмила Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Кравець, Олег Васильович | - |
dc.contributor.author | Yefimenko, Liudmyla | - |
dc.contributor.author | Horbova, Natalia | - |
dc.contributor.author | Kukina, Natalia | - |
dc.contributor.author | Kiurcheva, Liudmyla | - |
dc.contributor.author | Kravets, Oleh | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-12T11:57:35Z | - |
dc.date.available | 2024-08-12T11:57:35Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Єфіменко Л. М., Горбова Н. А., Кукіна Н. В., Кюрчева Л. М., Кравець О. В. Застосування контекстного навчання при професійній підготовці магістрів. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 27. С. 123-128. | uk |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17829 | - |
dc.description.abstract | UA: У статті проаналізовано досвід впровадження контекстного навчання. Здобувачі здобувають у контекстному навчанні більш досконалу практику використання навчальної інформації як засобу регуляції власної діяльності під час залучення в діяльнісній позиції з самого початку навчання. Це забезпечує органічне входження фахівця у професію, значно скорочує період його предметної та соціальної адаптації на робочому місці. При кооперації замовника, університету і здобувача з’являється можливість підготувати фахівця, який буде задовольняти реалії сьогоднішнього дня і майбутнього. EN: The article analyzes the experience of implementing Context- Based Learning. Learners acquire in Context-Based Learning a more perfect practice of using educational information as a means of regulating their own activity during involvement in an active position from the very beginning of learning. This ensures the organic entry of a specialist into the profession, significantly shortens the period of his subject and social adaptation at the workplace. With the cooperation of the customer, the university and the acquirer, there is an opportunity to train a specialist who will satisfy the realities of today and the future. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Запоріжжя : 2024 | uk |
dc.subject | контекстне навчання | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | навчальна діяльність | uk |
dc.subject | проблемна професійна ситуація | uk |
dc.subject | Context-Based Learning | uk |
dc.subject | professional competence | uk |
dc.subject | educational activity | uk |
dc.subject | problematic professional situation | uk |
dc.title | Застосування контекстного навчання при професійній підготовці магістрів | uk |
dc.title.alternative | Context-Based Learning application in Masters professional training | uk |
dc.type | Article | uk |
local.identifier.udc | 378.147:378.22 | uk |
Appears in Collections: | Кафедра Менеджменту та публічного адміністрування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnyk-tdatu-2024-27_123-128.pdf | 1.7 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.