Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДяденчук, Альона Федорівна-
dc.date.accessioned2024-06-14T22:19:13Z-
dc.date.available2024-06-14T22:19:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДяденчук А. Ф. Формування цифрової компетентності майбутніх інженерів під час розв’язування фізичних задач. Сучасні напрями розвитку суспільства: кол. моногр. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2022. С. 50-56.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17670-
dc.description.abstractОсновною задачею професійної підготовки майбутніх інженерів є формування їхньої професійної компетентності, одним із показників якої є рівень сформованості вміння використовувати цифрові технології для підтримки творчості, соціальної інтеграції, співпраці з іншими людьми [1]. Інформаційне суспільство висуває нові вимоги до якості підготовки інженерів, акцентуючи увагу на вміннях орієнтуватися в постійно зростаючому потоці інформації, здатності до творчого і критичного мислення, готовності доінноваційної діяльності, володіння сучасними засобами програмного забезпечення для розв’язання професійних задач. Якісна зміна складу професійних вмінь вимагає впровадження нових ефективних засобів їх формування в систему професійної підготовки. Формування професійних вмінь є комплексним процесом і охоплює не лише предмети професійної підготовки, алей дисципліни циклу загальної підготовки, однією з яких є загальний курс фізики. Вивчення курсу фізики ще зі шкільних років викликає у здобувачів освіти деякі складності, пов’язані безпосередньо з розв’язуванням графічних задач. Вирішити дану проблему допомагає використання середовища математичних пакетів. Використання даних програм у загальному курсі фізики дозволяє більш наглядно і доступно представити начальний матеріал, надає можливість продемонструвати явища чи процес, візуалізувати розв’язання задачі, тобто більше орієнтувати студентів на формування практичних вмінь, навичок та мотивації. Зазвичай для розв’язування фізичних задач використовують такі програмні пакети як Mathcad, Matlab, Scilab, Maple, електронні таблиці Microsoft Excel тощо [2-5]. Раніше нами повідомлялось про використання деяких з них при розв’язування прикладних задач в курсі фізики [6-8]. Продовжуючи вести дослідження в цьому напрямі, ми пропонуємо активізувати пізнавальну діяльність здобувачів вищої освіти через використання вищезазначених програм, створюючи при цьому умови для формування цифрової компетентності майбутніх інженерів під час розв’язування фізичних задач. Такий підхід дозволить вивчення курсу фізики зробити більш мобільним, адаптованим до вимог сучасного суспільства, давши можливість студентам використовувати комп’ютерні технології для всебічного розвитку інтелекту, оволодіти способами отримання інформації для розв’язування навчальних, а в подальшому виробничих задач, отримавши навички, які допоможуть продовжувати освіту протягом життя. Необхідність даного напряму досліджень також пов’язана з прискореним розвитком інформаційних систем і необхідністю відповідності сучасної дидактики вищої школи рівню розвитку інформаційних освітніх технологій і технічних можливостейuk
dc.language.isoukuk
dc.titleФормування цифрової компетентності майбутніх інженерів під час розв’язування фізичних задач.uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Вища математика та фізика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diadenchuk _monograf_2022_.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.