Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17377
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДьоміна, Наталя Анатоліївна-
dc.contributor.authorХаланчук, Л. В.-
dc.date.accessioned2024-02-15T21:10:52Z-
dc.date.available2024-02-15T21:10:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДьоміна Н. А., Халанчук Л. В. Розділ 4.2 Сучасні проблеми викладання вищої математики та шляхи їх вирішення із застосуванням програмних пакетів. Парадигмальні виклики сучасного розвитку : колективна монографія / за загальною редакцією Дуки А. П. Чернігів : ГО «Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій», 2022. С. 170–185uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17377-
dc.description.abstractМатематичний компонент є ключовим елементом фундаментальної складо вої професійної підготовки студентів інженерних спеціальностей. У роботі розглядаються сучасні проблеми викладання вищої математики студентам інженерних спеціальностей. На жаль, не зважаючи на те, що математичні закони залишаються незмінними, проблеми викладання вищої математики не зникають. Виділено аспекти, які пов’язані із зменшенням обсягу часу, що виділяються на викладання вищої математики у навчальних планах, із роз ривом між рівнем математичної підготовки випускників шкіл та вимогами закладів вищої освіти та об’єктивними потребами сучасних роботодавців. Запропоновано можливі шляхи вирішення проблеми методики викладання ви щої математики у вишах студентам інженерних спеціальностей. Майбут ньому інженеру необхідно допомогти навчатися не тільки за традиційною методикою. Сучасний фахівець повинен володіти інформаційною культурою та знаннями у сфері застосування засобів інформаційних технологій у своїй майбутній професійній діяльності. Комп’ютерні математичні системи – це зручний засіб надання умов до пошукового процесу, який дозволяє розширити математичну практику.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЧернігів : ГО «Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій»uk
dc.titleРозділ 4.2 Сучасні проблеми викладання вищої математики та шляхи їх вирішення із застосуванням програмних пакетів.uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Вища математика та фізика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
document_merged_2022.pdf2.1 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.