Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17329
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисак, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorLysak, Oksana-
dc.date.accessioned2024-01-29T09:05:47Z-
dc.date.available2024-01-29T09:05:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛисак О. І. Дропшипінг як інструмент оптимізації бізнес-процесів в електронній торгівлі. Сучасні виклики та перспективи розвитку економіки і бізнесу : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (6 грудня 2023 року, м. Запоріжжя). Запоріжжя : ТДАТУ, 2023. С. 84-87.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17329-
dc.description.abstractUA: Кількість оптових та роздрібних торгових підприємств в Україні постійно збільшується. Одним із визначальних чинників успішної діяльності торговельних підприємств є наявність достатньої величини оборотного капіталу. Успішне управління оборотним капіталом торговельного підприємства буде визначальним для його ефективного функціонування у майбутньому. У сфері торгівлі оборотні активи складають значну частину валютного балансу. Це найбільш легко реалізовуваний капітал, і результати економічної діяльності та фінансовий стан підприємства значною мірою залежать від стану і раціонального використання цих активів. Етап становлення торговельного підприємства зазвичай характеризується недостатністю ресурсів для формування необхідного розміру оборотних активів. Підприємства стикаються з проблемою пошуку фінансових ресурсів для закупівлі товарів в потрібній кількості. Одним із наслідків є невеликий асортимент товарів для продажу та неможливість сформувати достатній товарний запас. В електронній торгівлі можливим рішенням проблеми недостатності оборотного капіталу є здійснення на початковому етапі торговельної діяльності за допомогою дропшипінгу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : 2023uk
dc.subjectдропшипінгuk
dc.subjectонлайн-бізнесuk
dc.subjectелектронна комерціяuk
dc.subjectорганізація торгівліuk
dc.titleДропшипінг як інструмент оптимізації бізнес-процесів в електронній торгівліuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+Zb_tez_ FEB_2023__84-87.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.