Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17007
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрюкайтене, Р.-
dc.contributor.authorОлексенко, Роман Іванович-
dc.contributor.authorДяденчук, Альона Федорівна-
dc.date.accessioned2023-10-02T10:33:27Z-
dc.date.available2023-10-02T10:33:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАндрюкайтене Р., Олексенко Р. І., Дяденчук А. Ф. Перехід до дистанційного навчання як виклик сьогодення. Розвиток сучасної науки та освіти : матеріали ІV Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (Запоріжжя, 29-31 травня 2023 р.). Запоріжжя : ТДАТУ, 2023. С. 239-243.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17007-
dc.description.abstractUA: Стаття присвячена розгляду основних критеріїв вибору інформаційно-комунікаційних технологій під час дистанційного навчання. Представлено класифікацію цифрових технологій за функціями в організації та управлінні освітнього процесу. Наведено та розкрито основні напрямки навчання: асинхронний та синхронний. EN: The article is devoted to the consideration of the main criteria for choosing information and communication technologies during distance learning. The classification of digital technologies by functions in the organization and management of the educational process is presented. The main areas of learning are given and disclosed: asynchronous and synchronous.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : 2023uk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectdigital technologiesuk
dc.titleПерехід до дистанційного навчання як виклик сьогоденняuk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udc378uk
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MATERIALS of the ІV International Scientific_ 2023_239-243.pdf666.54 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.