Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorZaitseva, Natalia-
dc.contributor.advisorЗайцева, Наталя Володимирівна-
dc.contributor.advisorЗайцева, Наталья Владимировна-
dc.contributor.authorZyuzin, N. N.-
dc.date.accessioned2022-02-01T07:36:05Z-
dc.date.available2022-02-01T07:36:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16145-
dc.description.abstractThe purpose of this article is to research the principles and effects of the ‘breaking the fourth wall’ technique application. The essence of the fourth wall is to separate what is happening in a work of art from the real world. The heroes do not suspect that they are fictional, that the viewer is watching them, they do not notice the fourth wall and act as if it does not exist.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали ІX Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками наукових досліджень 2021 року. Кафедра Іноземні мови (Мелітополь, 10-25 листопада 2021 р.);С. 25-27-
dc.subjectfourth walluk
dc.subjectthe vieweruk
dc.titleThe «breaking the fourth wall» technique in filmmakinguk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zyuzin.pdf2.99 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.