Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16104
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKravets, Olena-
dc.contributor.advisorКравець, Олена Олександрівна-
dc.contributor.advisorКравец, Елена Александровна-
dc.contributor.authorMarkina, A.-
dc.date.accessioned2022-01-28T13:05:09Z-
dc.date.available2022-01-28T13:05:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16104-
dc.description.abstractThe customer journey map has an indirect impact on the company's work and due to this type of consumer research it was determined how the company, which sells women's clothing on the Internet through its own site should work, what can be redesigned, and how to optimize comfortable useuk
dc.language.isoenuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали ІX Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками наукових досліджень 2021 року. Кафедра Іноземні мови (Мелітополь, 10-25 листопада 2021 р.);С. 41-42-
dc.subjectcustomer journey mapuk
dc.subjectbusiness environmentuk
dc.titleCustomer journey map for business in clothes salesuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Markina.pdf2.99 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.