Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16009
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБортников, Є. Г.-
dc.contributor.authorОлексенко, Роман Іванович-
dc.contributor.authorОлексенко, Роман Иванович-
dc.contributor.authorOleksenko, Roman-
dc.date.accessioned2022-01-19T09:29:09Z-
dc.date.available2022-01-19T09:29:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16009-
dc.description.abstractМетодологічною основою дослідження послужили положення сучасної економічної теорії, теорії управління, наукові праці вітчизняних та зарубіжних учених у галузі соціальної етики та етики етносу, інструментарій маркетингових досліджень у галузі туризму й гостинності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНУХТuk
dc.relation.ispartofseriesІнноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі: матеріали X Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 23 листопада 2021 р.);С. 260-261-
dc.subjectрозвиток бізнесуuk
dc.subjectсоціокультурна кризаuk
dc.subjectготельно-ресторанні послугиuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectревіталізаціяuk
dc.titleФілотехнічні підстави концептуалізації етичного маркетингу в галузі туризму й гостинностіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Публічне управління, адміністрування та право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
materialy_Х_konferen.pdf603.23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.