Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15622
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКопил, Я. Р.-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасия Сергеевна-
dc.contributor.authorKonovalenko, Anastasiia-
dc.date.accessioned2021-11-23T07:15:30Z-
dc.date.available2021-11-23T07:15:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15622-
dc.description.abstractСьогодні реклама є певним «соціальним наркотиком» – граючи на властивому людині бажанні щось у житті змінити, реклама пропонує задоволення від придбання, представляючи товар як відчутний знак реальних змін. Отже молодим фахівцям з маркетингу й реклами необхідно враховувати як комерційні цілі підприємства, потреби споживачів та аспекти етики бізнесу задля забезпечення довгострокових перспектив розвитку бізнесу.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСтан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів: Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих науковців: тези (Рівне, 25 жовтня 2021 р.);С. 135-138-
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectінформативна рекламаuk
dc.subjectреклама-переконанняuk
dc.subjectреклама-нагадуванняuk
dc.titleПравила ефективної рекламиuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези-Копил Я..pdf1.53 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.