Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15386
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербак, І. А.-
dc.date.accessioned2021-10-07T06:41:15Z-
dc.date.available2021-10-07T06:41:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15386-
dc.description.abstractПрактичний досвід освітніх установ показує, що управління в освітніх установах, як правило, здійснюють директор, його заступники з навчально-виховної та наукової роботи, керівники системи методичної служби конкретного циклу предметів. Освітній менеджмент у традиційній класифікації схем функціонального складу передбачає залучити до управління вчителя освітніх установ, оскільки в умовах школи, яка розвиває та розвивається, дещо змінилася його роль: учитель – не просто головна дійова особа в оновленні педагогічного процесу, він – організатор навчально-пізнавальної діяльності учнів у кожному конкретному класі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів. За підсумками наукових досліджень 2020 року. Факультет економіки та бізнесу (Мелітополь, 9-18 листопада 2020 р.);С. 255-256-
dc.subjectосвітній менеджментuk
dc.subjectвикладацькі процесиuk
dc.subjectуправління процесом навчанняuk
dc.subjectмодель управлінняuk
dc.subjectпрофесійні знанняuk
dc.titleСтруктура освітньої організації як об’єкт управлінняuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.