Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15376
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorНехай, Вікторія Василівна-
dc.contributor.advisorНехай, Виктория Васильевна-
dc.contributor.advisorNekhai, Viktoriia-
dc.contributor.authorТкачук, Ю.-
dc.date.accessioned2021-10-06T12:46:08Z-
dc.date.available2021-10-06T12:46:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15376-
dc.description.abstractЗараз соціальні мережі стають потужним механізмом для просування на ринку, але в умовах конкуренції підприємствам варто розробити індивідуальну манеру подання інформації, за допомогою чого виділяти торговельне підприємство з-поміж багатьох схожих. Кваліфіковану допомогу в цьому можуть надати спеціалісти у сфері SMM.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів. За підсумками наукових досліджень 2020 року. Факультет економіки та бізнесу (Мелітополь, 9-18 листопада 2020 р.);C. 248-249-
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectsocial media marketinguk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectподання інформаціїuk
dc.titleSMM як засіб просування товарів та послугuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ткачук Ю. SMM як засіб просування товарів та послуг.pdf430.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.