Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15349
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГлущенко, М. В.-
dc.date.accessioned2021-10-05T06:57:22Z-
dc.date.available2021-10-05T06:57:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15349-
dc.description.abstractЯк тільки в організації виникають питання хто ми, чим ми кращі чи в чому наша відмінна риса перед конкурентами, можна сміливо говорити про початок формування іміджу. Імідж організації необхідно грамотно, поетапно збудувати, сформувати як внутрішній, так і зовнішній імідж компанії, так як саме він допоможе скоротити багато ризиків підприємства, збільшити прибуток, дозволить зайняти гідну нішу на ринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів. За підсумками наукових досліджень 2020 року. Факультет економіки та бізнесу (Мелітополь, 9-18 листопада 2020 р.);С. 209-210-
dc.subjectімідж організаціїuk
dc.subjectзовнішній іміджuk
dc.subjectвнутрішній іміджuk
dc.subjectформування іміджу підприємстваuk
dc.titleФормування іміджу підприємства як фактор його конкурентоспроможностіuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.