Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15347
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШевчук, Олена Юріївна-
dc.contributor.advisorШевчук, Елена Юрьевна-
dc.contributor.advisorSchevchuk, Olena-
dc.contributor.authorВікторова, В. С.-
dc.date.accessioned2021-10-04T13:14:28Z-
dc.date.available2021-10-04T13:14:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15347-
dc.description.abstractСлід зазначити, що рекламна діяльність не повинна складатись виключно зі статистичних даних та аналізів. Вона повинна включати також творчий підхід та нестандартні ідеї. Завдяки цьому споживачі дійсно починають цікавитись продукцією та активніше купують пропоновані товариuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів. За підсумками наукових досліджень 2020 року. Факультет економіки та бізнесу (Мелітополь, 9-18 листопада 2020 р.);С. 207-
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectкопірайтерuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectрекламні стендиuk
dc.subjectмаркетологuk
dc.titleОсобливості управління рекламною діяльністю меблевих підприємствuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.