Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorНестеренко, Світлана Анатоліївна-
dc.contributor.advisorНестеренко, Светлана Анатольевна-
dc.contributor.advisorNesterenko, Svitlana-
dc.contributor.authorБондаренко, К. С.-
dc.date.accessioned2021-10-04T12:57:46Z-
dc.date.available2021-10-04T12:57:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15344-
dc.description.abstractЕфективна маркетингова стратегія може бути розроблена лише після детального вивчення асортиментного складу конкурентів, якісних характеристик, етапів життєвого циклу, рівня сучасності й актуальності їх продукції. Це послужить основою для формування фірмової маркетингової тактики просування товарів, виграшне позиціонування останніх на ринку, акумулюючи стабільну клієнтську базу й стимулюючи все нових споживачів до покупки.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів. За підсумками наукових досліджень 2020 року. Факультет економіки та бізнесу (Мелітополь, 9-18 листопада 2020 р.);С. 203-204-
dc.subjectроль маркетингових дослідженьuk
dc.subjectмаркетинг підприємстваuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.titleРоль маркетингових досліджень в системі планування обсягів виробництва і збутуuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.