Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15343
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШевчук, Олена Юріївна-
dc.contributor.advisorШевчук, Елена Юрьевна-
dc.contributor.advisorSchevchuk, Olena-
dc.contributor.authorБондаренко, К. С.-
dc.date.accessioned2021-10-04T12:52:35Z-
dc.date.available2021-10-04T12:52:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15343-
dc.description.abstractРекламна компанія не повинна йти врозріз із загальноприйнятим планом стратегічного розвитку організації, а її ефективність має обумовлюватися правильністю і привабливістю побудови рекламного звернення. З одного боку, людям подобається прозорість виробництва, яскрава упаковка і креативні відеоролики просування продукту, а з іншого, надмірно нав’язлива реклама скоріше піддається критиці, ніж сприяє великому інтересу чи схваленню, тому варто з обережністю використовувати рекламні інструменти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів. За підсумками наукових досліджень 2020 року. Факультет економіки та бізнесу (Мелітополь, 9-18 листопада 2020 р.);С. 202-203-
dc.subjectпроцес управління рекламною діяльністюuk
dc.subjectрекламна політикаuk
dc.subjectрекламаuk
dc.titleЕфективне управління рекламною діяльністю підприємстваuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.