Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15000
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPopova, Tetiana-
dc.contributor.authorПопова, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorПопова, Татьяна Викторовна-
dc.contributor.authorKrasnodied, Tetiana-
dc.contributor.authorКраснодєд, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorКраснодед, Татьяна Леонидовна-
dc.date.accessioned2021-08-03T06:58:53Z-
dc.date.available2021-08-03T06:58:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15000-
dc.description.abstractThe improvement of Ukraine’s prospects on the global tourism market is thereby caused by three components in the domestic tourism market. The first factor is an objective demand of the consumer for qualitative travel services. The second factor is an objective need for a tour operator to be competitive and create an integrated and creative tourist product with value-based pricing. The third component is the recommended use of the state aid for the development of qualitative Ukrainian tourism.uk
dc.language.isoenuk
dc.relation.ispartofseriesТуризм в умовах невизначеності: від теорії до практики: матеріали І міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Дніпро,12 травня 2021 р.);С. 75-78-
dc.subjecttourism businessuk
dc.subjectglobal marketuk
dc.subjectUkrainian tourismuk
dc.subjectvalue-baseduk
dc.titleProspects of tourism business development in Ukraineuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.