Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14928
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрибова, Діана Вікторівна-
dc.contributor.authorГрибова, Диана Викторовна-
dc.contributor.authorHrybova, Diana-
dc.date.accessioned2021-07-07T06:51:51Z-
dc.date.available2021-07-07T06:51:51Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14928-
dc.description.abstractUK: Сучасні тенденції розвитку світової економіки характеризуються процесами інтеграції національних економік та формуванням єдиного економічного й інформаційного простору. В цих умовах суттєво підвищується рівень конкуренції, і ціна виступає одним із головних її елементів. Проблеми встановлення цін поряд з питаннями ефективності ціноутворення знаходяться в центрі національної й світової економічної науки та являються сферою прикладення зусиль менеджерів і маркетологів. Самостійність підприємств у визначенні ціни на власну продукцію вносить певні ризики в процес ціноутворення, адже від рівня і структури ціни залежать обсяги продажів та розмір прибутку. Особливо актуальним встановлення оптимальних цін є для сільськогосподарських підприємств — виробників, які функціонують у кризових умовах. Знаходження компромісу між задоволенням попиту на продукцію та низькою ефективністю переважної більшості вітчизняних сільськогосподарських товаровиробників обумовлює необхідність дослідження нових засобів удосконалення господарського механізму і процесів ціноутворення як основної його складової. У статті розроблено теоретичні і методичні засади та практичні рекомендації щодо удосконалення витратно-маркетингового ціноутворення на продукцію сільськогосподарських підприємств засобами комп'ютерних інформаційних технологій. EN: The modern lines of development of economic by processes of integration of national economies and formation of uniform economic and information space are characterized. In these conditions the level of a competition essentially raises, and the price acts as one of its main elements. The problems of establishment of the prices together with questions of efficiency of pricing are in the center of a national and global economic science and are sphere of the appendix of efforts of managers and experts in marketing. The independence of the enterprises in definition of the price for own production brings the certain risks in process of pricing, in fact and structures of the price depend on a level sales volumes and the size of the profit. The establishment of the optimum prices for the agricultural enterprises functioning in crisis conditions is especially actual. The presence of the compromise between satisfaction of demand for production and low efficiency of the overwhelming majority of domestic agricultural commodity producers causes necessity of research of new means of perfection of economic mechanism and processes of pricing, as its basic component. The theoretical and methodical bases and practical recommendations on perfection of marketing pricing on production of the agricultural enterprises by means of computer information technologies are developed.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesІнвестиції: практика та досвід: журнал;№ 24 (С. 58-60)-
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectекономікаuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectціноутворенняuk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectsystemuk
dc.subjectpricinguk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjecteconomyuk
dc.subjectproductionuk
dc.subjectintegrationuk
dc.titleУдосконалення системи ціноутворення у сільськогосподарських підприємствах в нестабільних інвестиційних умовахuk
dc.title.alternativeThe perfection of system of pricing in the agricultural enterprises in actable investment conditionsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf161.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.