Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14792
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисак, Г. Є.-
dc.date.accessioned2021-06-22T11:44:20Z-
dc.date.available2021-06-22T11:44:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14792-
dc.description.abstractСоціальні мережі як бізнес-середовище привабливі тим, що відрізняються не тільки низьким порівняно з оффлайновим порогом входження для нових гравців, але і пропонують дуже широкий спектр напрямків роботи, а також у більшості випадків не вимагає прив’язки до певного місця. Вести свої справи ви можете не тільки з будь-якого міста, а навіть з іншої країни, особливо якщо всі процеси чітко опрацьовані, а робота з дзвінками і відправка товарів делеговані досвідченим співробітникам.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesВсеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (м. Мелітополь, 09-18 листопада 2020 р.);С. 106-
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectрекламаuk
dc.titleБізнес в соціальних мережах: особливості та проблемиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лисак_Лисак.pdf432.89 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.