Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14789
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБулгакова, Т. О.-
dc.date.accessioned2021-06-22T11:40:02Z-
dc.date.available2021-06-22T11:40:02Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14789-
dc.description.abstractНа сьогоднішній день кожен бізнес намагається розвиватися паралельно у двох напрямках – офлайн і онлайн. Але не кожен бізнесмен замислюється над тим наскільки вигідним і доцільним може бути вести свої сторінки у соціальних мережах, вкладати кошти у співпрацю з лідерами думок, а також просувати свій товар за допомогою соціальних мереж і відео платформ.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesВсеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (м. Мелітополь, 09-18 листопада 2020 р.);С. 91-
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectвідеомаркетингuk
dc.subjectінтернет-рекламиuk
dc.titleYouTube як інструмент розвитку бізнесуuk
dc.typeArticleuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Булгакова_Лисак.pdf422.39 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.