Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14781
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХачко, В. О.-
dc.date.accessioned2021-06-22T11:20:32Z-
dc.date.available2021-06-22T11:20:32Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14781-
dc.description.abstractРинок товарів і послуг – це система відношень купівлі – продажу між економічно вільними продавцями і покупцями. Статистика має можливості відобразити стан ринку, охарактеризувати його структуру і динаміку, оцінити його коливання, виявити і змоделювати вплив ринкових чинників, прогнозувати його подальший розвиток. Статистика вивчає ринок, процес руху товарів в економічному і географічному просторі, їх обмін на гроші за цінами, що складаються відповідно до дії ринкового механізму, матеріально-технічним та ресурсним забезпеченням, соціально-економічними результатами його функціонування. Предмет статистики ринку – кількісна сторона масових ринкових явищ і процесів у взаємозв'язку з якісною стороною. Суб'єктами ринку є продавці (власники товару) і покупці (власники грошей, пред'явники попиту). Об'єктом їх взаємовідносин є товар.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesВсеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (м. Мелітополь, 09-18 листопада 2020 р.);С. 126-
dc.subjectринок товарівuk
dc.subjectринок послугuk
dc.subjectстатистикаuk
dc.subjectстатистичні методиuk
dc.titleАналіз споживання товарів та послуг в Україніuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17 Хачко 2020.pdf674.6 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.