Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14709
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадченко, Наталія Геннадіївна-
dc.contributor.authorРадченко, Наталья Геннадиевна-
dc.contributor.authorRadchenko, Nataliia-
dc.date.accessioned2021-06-15T10:40:21Z-
dc.date.available2021-06-15T10:40:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14709-
dc.description.abstractВизначено сутність та призначення системи комплаєнс менеджменту; проведено порівняльний аналіз системи комплаєнс-контролю банків України; зосереджено увагу на корпоративних цінностях банків, результатах їх діяльності та елементах системи комплаєнс.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesScience and Technology: abstracts of the 15th International scientific and practical conference;С. 174-180-
dc.subjectкорпоративні цінності банкуuk
dc.subjectкорпоративне управлінняuk
dc.subjectсистема комплаєнс менеджментуuk
dc.titleПрактичний досвід побудови системи комплаєнс у банкахuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Фінансів, обліку та оподаткування 11

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf407.7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.