Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14681
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТітієвська, Д.-
dc.date.accessioned2021-06-14T11:34:07Z-
dc.date.available2021-06-14T11:34:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14681-
dc.description.abstractМетою даної роботи є ознайомлення з таким аспектом керування як маркетинг в управлінні організацією. В сьогоднішній економічній ситуації роль маркетингу в управлінні організацією стає більш актуальною та потрібною. Переорієнтація виробництва на споживача, його інтереси й переваги можлива лише за умов насичення ринку та здорової конкуренції. Тому нині підприємствам необхідно налаштовуватись на маркетингову філософію бізнесу, на активну економічну й господарську діяльність з чітко сформованими цілями та адекватно обраними засобами для досягнення цих цілей.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesІнноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції учнів, студентів, аспірантів і молодих вчених кафедри підприємництва і маркетингу Волинського національного університету імені Лесі Українки (Луцьк, 27 жовтня 2020 р.);С. 729-731-
dc.subjectмаркетинг-менеджментuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectвпровадження маркетингуuk
dc.subjectконцепція маркетингуuk
dc.subjectменеджерuk
dc.titleМаркетинг-менеджмент в сьогоденній економіціuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тітієвська.pdf553.84 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.