Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14646
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБолтянський, О.-
dc.contributor.authorНестеренко, Світлана Анатоліївна-
dc.contributor.authorНестеренко, Светлана Анатольевна-
dc.contributor.authorNesterenko, Svitlana-
dc.date.accessioned2021-06-11T12:00:36Z-
dc.date.available2021-06-11T12:00:36Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14646-
dc.description.abstractСпільна реалізація стратегічних і тактичних управлінських рішень підприємства щодо збуту товарів сприяє формуванню оптимальної системи збутової діяльності з урахуванням запитів споживачів і можливостей підприємства стосовно їх задоволення з найбільшою ефективністю для обох сторін.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherБережаниuk
dc.relation.ispartofseriesСталий розвиток аграрної сфери: інженерно-економічне забезпечення: матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції;С. 52-54-
dc.subjectсистема управлінняuk
dc.subjectпроцес маркетингової діяльностіuk
dc.subjectуправління збутовою діяльністюuk
dc.subjectмаркетингова політикаuk
dc.subjectтактичні управлінські діїuk
dc.titleУправління збутовою діяльністю підприємстваuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нестеренко С.А,, Болтянский.pdf290.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.