Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14622
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКюрчев, Володимир Миколайович-
dc.contributor.authorКюрчев, Владимир Николаевич-
dc.contributor.authorKiurchev, Volodymyr-
dc.contributor.authorKiurchev, Volodymyr-
dc.contributor.authorЛомейко, Александр Петрович-
dc.contributor.authorLomeiko, Oleksandr-
dc.contributor.authorСосницька, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorСосницкая, Наталья Леонидовна-
dc.contributor.authorSosnytska, Natalia-
dc.contributor.authorДанченко, Микола Миколайович-
dc.contributor.authorДанченко, Николай Николаевич-
dc.contributor.authorDanchenko, Mykola-
dc.contributor.authorКравець, Василь Іванович-
dc.contributor.authorКравец, Василий Иванович-
dc.contributor.authorKravets, Vasyl-
dc.date.accessioned2021-06-11T08:13:20Z-
dc.date.available2021-06-11T08:13:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14622-
dc.description.abstractUK: Проаналізовані сучасні проблеми з фізико-математичної освіти в світі і Україні, вивчені основні причини загострення конкуренції на ринку освітніх послуг та знайдені ефективні методи подолання кризисних станів та перспективні напрями вдосконалення навчального процесу в ВНЗ. Досліджений рівень підготовки з математики і фізики у випускників середніх шкіл в Україні та у студентів-першокурсників ТДАТУ. Дана оцінка першим результатам впровадження бенчмаркінгу фізико-математичної освіти в ТДАТУ та визначені стратегічні напрями подальших бенчмаркінгових досліджень. EN: The modern problems of physical and mathematical education in the world and Ukraine are analyzed, the main reasons for the intensification of competition in the market of educational services are studied and effective methods of overcoming crisis situations and perspective directions of improving the educational process in universities are found. The level of training in mathematics and physics among high school graduates in Ukraine and first-year students of TSATU has been studied. The evaluation of the first results of the introduction of benchmarking of physical and mathematical education in TSATU is given and the strategic directions of further benchmarking researches are determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesРозвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матер. ІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (Мелітополь, 25-27 травня 2021 р.);С. 208-216-
dc.subjectматематична і фізична освітаuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectбенчмаркінгuk
dc.subjectвхідний контрольuk
dc.subjectадаптаційні курсиuk
dc.subjectmathematical and physical educationuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectbenchmarkinguk
dc.subjectentrance controluk
dc.subjectadaptation coursesuk
dc.titleБенчмаркінг якості фізико-математичної освіти в сучасній вищій школіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Машиновикористання в землеробстві

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf356.51 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.