Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14544
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОлексенко, К. Б.-
dc.date.accessioned2021-06-09T10:59:21Z-
dc.date.available2021-06-09T10:59:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14544-
dc.description.abstractUK: Розглянуто формування готовності майбутніх учителів початкової школи до проєктування навчального середовища на основі синергетичного підходу, а саме: визначено принципи й напрями використання положень синергетики у моделюванні освітнього процесу як фактору зовнішнього впливу та сприяння подальшому саморозвитку здобувачів вищої освіти. EN: The formation of the readiness of future primary school teachers to design the learning environment on the basis of a synergetic approach is considered, namely: the principles and directions of using the provisions of synergetics in modeling the educational process as a factor of external influence and promoting the further self-development of higher education seekers are determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesРозвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матер. ІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (Мелітополь, 25-27 травня 2021 р.);С. 139-143-
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectпроєктування навчального середовищаuk
dc.subjectсинергетичний підхідuk
dc.subjectучитель початкової школиuk
dc.subjectreadinessuk
dc.subjectdesigning of the learning environmentuk
dc.subjectsynergetic approachuk
dc.subjectprimary school teacheruk
dc.titleФормування готовності майбутніх учителів початкової школи до проєктування навчального середовища на основі синергетичного підходуuk
dc.typeArticleuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра Вища математика та фізика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_2021_кВМФ_Мелітополь-140-144.pdf282.54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.