Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14430
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІщенко, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorИщенко, Ольга Анатольевна-
dc.contributor.authorIshchenko, Olha-
dc.date.accessioned2021-06-07T08:27:50Z-
dc.date.available2021-06-07T08:27:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14430-
dc.description.abstractВ умовах активних інноваційних змін, що відбуваються в науці і техніці, від сучасного інженера потрібні інтеграційні творчі вміння, готовність до здійснення багатофункціональної науково-дослідницької діяльності. Підготовка таких фахівців ставить перед викладачами закладів вищої освіти актуальне завдання: забезпечити в процесі навчання реалізацію компетентнісного підходу, один з шляхів реалізації якого є використання у процесі навчання міжпредметних зв’язків. Міжпредметні зв'язки «відображають комплексний підхід до виховання і навчання, дозволяють вичленувати головні елементи змісту освіти. Вони формують конкретні знання студентів, розкривають гносеологічні проблеми, без яких неможливе системне засвоєння основ наук». «Завданнями цих зв’язків є інтеграція математичних знань з іншими навчальними предметами та створення умов для формування індивідуальної освітньої траєкторії розвитку професійних інтересів студентів»uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМелітополь: ТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesСучасний стан та перспективи розвитку електротехнічних систем: матеріали IІI Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції пам’яті В. В. Овчарова (Мелітополь, 15 квітня - 29 квітня 2021 р.);С. 128-129-
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.titleРоль міжпредметних зв’язків у професійній підготовці фахівців інженерного профіляuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Вища математика та фізика

Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.