Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13953
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкляров, Роман Васильович-
dc.contributor.authorСкляров, Роман Васильевич-
dc.contributor.authorSkliarov, Roman-
dc.contributor.authorМальчев, Б. Р.-
dc.date.accessioned2021-05-24T12:01:12Z-
dc.date.accessioned2021-05-24T12:01:14Z-
dc.date.available2021-05-24T12:01:12Z-
dc.date.available2021-05-24T12:01:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13953-
dc.description.abstractУ сучасних, динамічних умовах, економіка України стикається з безліччю викликів. Деякі, здатні скласти нашій країні гарну службу, переходячи в позитивні, вигідні нам, тенденції, а інші, можуть нести значну загрозу стабільному економічному зростанню і перетворенням, які відбуваються в нашій економіці вже майже 30 років. Тенденції, важлива частина будь-якої системи наук, маркетинг – основа економічної науки, без цих понять, будь-яка теорія безглузда, а сучасна економічна система, виключи маркетинг як базове поняття управління та адміністрування, і зовсім, не матиме сенсу. Таким чином, вивчення тенденцій розвитку корпоративного маркетингу залишається чи не найважливішим фактором успіху, будь то державної або корпоративної сфери.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСоціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2021 р.);С. 106-108-
dc.subjectкорпоративний маркетингuk
dc.subjectекономіка Україниuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectсучасна економічна системаuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.titleКорпоративний маркетинг сучасної епохиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Публічне управління, адміністрування та право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf_Lutsk_18.02.21-107-109 (1).pdf249.6 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.