Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13937
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкляр, Олександр Григорович-
dc.contributor.authorСкляр, Александр Григорьевич-
dc.contributor.authorSkliar, Oleksandr-
dc.contributor.authorСкляр, Радміла Вікторівна-
dc.contributor.authorСкляр, Радмила Викторовна-
dc.contributor.authorSkliar, Radmila-
dc.date.accessioned2021-05-24T10:54:07Z-
dc.date.available2021-05-24T10:54:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13937-
dc.description.abstractUK : В статті наводиться аналіз досліджень щодо ключових тенденцій розвитку «гнучких навичок» («soft skills») викладачів вищої школи та розглянуті такі, як комунікативні навички та тайм-менеджмент. EN : The article describes research on key trends in the development of «soft skills» higher education teachers and are considered as communicative skills and time management.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesУдосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць;Вип. 24 С. 18-25-
dc.subject«гнучкі навички»uk
dc.subjectвикладачuk
dc.subjectздобувач вищої освітиuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.subjectфахівецьuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectтайм-менеджментuk
dc.subject«soft skills»uk
dc.subjectteacheruk
dc.subjectacquisitioner of higher educationuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectspecialistuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjecttime managementuk
dc.titleКонцепції розвитку «гнучких навичок» викладачів вищої школиuk
dc.title.alternativeConcepts development of «soft skills» high school teachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Технічний сервіс та системи в АПК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Скляр О.Г.pdf605.76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.