Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13904
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попова, Ірина Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Попова, Ирина Алексеевна | - |
dc.contributor.author | Popova, Iryna | - |
dc.contributor.author | Курашкін, Сергій Федорович | - |
dc.contributor.author | Курашкин, Сергей Федорович | - |
dc.contributor.author | Kurashkin, Serhii | - |
dc.contributor.author | Попрядухін, Вадим Сергійович | - |
dc.contributor.author | Попрядухин, Вадим Сергеевич | - |
dc.contributor.author | Popriadukhin, Vadym | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-21T06:42:07Z | - |
dc.date.available | 2021-05-21T06:42:07Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13904 | - |
dc.description.abstract | UK : Розглянуті особливості застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі ТДАТУ на прикладі організації і проведення конференцій у режимі он-лайн, проблеми, які виникли з переходом на дистанційне навчання в умовах пандемії коронавірусу. Розкриті особливості організації самостійної роботи студентів при вивченні теоретичних основ електротехніки в ситуації вимушеного дистанційного формату навчання. Сформульовані висновки і рекомендації. EN : Peculiarities of application of modern information and communication technologies in the educational process of TSATU on the example of organization and holding of conferences on-line, problems which have arisen with transition to distance learning in the conditions of a coronavirus pandemic are considered. Features of the organization of independent work of students at studying of theoretical bases of electrical engineering in a situation of the forced distance learning format are opened. Conclusions and recommendations are formulated. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ТДАТУ | uk |
dc.relation.ispartofseries | Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць;Вип. 24 С. 253-258 | - |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | індивідуальний підхід | uk |
dc.subject | традиційне навчання | uk |
dc.subject | самостійна робота | uk |
dc.subject | самонавчання | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | information and communication technologies | uk |
dc.subject | distance learning | uk |
dc.subject | individual approach | uk |
dc.subject | traditional learning | uk |
dc.subject | independent work | uk |
dc.subject | self-learning | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.subject | educational process | uk |
dc.title | Застосування інформаційно-комунікаційних технологій при дистанційному навчанні для подолання наслідків пандемійного періоду | uk |
dc.title.alternative | Application of information and communication technologies in distance learning to overcome of the consequences of the pandemic period | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра Електротехніки і електромеханіки ім. проф. В.В. Овчарова |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Попова І.О.-3.pdf | 440.1 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.