Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13283
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолокольчикова, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorКолокольчикова, Ирина Владимировна-
dc.contributor.authorKolokolchykova, Iryna-
dc.date.accessioned2021-03-17T07:03:34Z-
dc.date.available2021-03-17T07:03:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13283-
dc.description.abstractUK: Визначено зміст процесу позиціювання продукції, як дії щодо надання конкурентних переваг та загального управління збутовою діяльністю підприємств на галузевому ринку. Обґрунтовано підходи до позиціювання плодово – ягідної продукції на національному та міжнародному ринках. Виділено основні параметри, які мають вагомий вплив на результати розробки ринкових позицій. Проаналізовано проблеми та позитивні зрушення на ринку плодово – ягідної продукції у 2018р. EN: The content of the process of product positioning as an action to provide competitive advantages and General management of sales activities of enterprises in the industry market is determined. The approaches to the positioning of fruit and berry products on the national and international markets are substantiated. The main parameters that have a significant impact on the results of the development of market positions are highlighted. The problems and positive changes in the market of fruit and berry products in 2018r are analyzed.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesThe scientific heritage;No 40 (С. 15–19)-
dc.subjectринок плодово–ягідної продукціїuk
dc.subjectринкова позиціяuk
dc.subjectпозиціювання продуктуuk
dc.subjectвітчизняний та міжнародний ринокuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectпропозиціяuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectmarket of fruit and berry productsuk
dc.subjectmarket positionuk
dc.subjectproduct positioninguk
dc.subjectdomestic and international marketuk
dc.subjectdemanduk
dc.subjectsupplyuk
dc.subjectconsumeruk
dc.titleПозиціювання плодово – ягідної продукції України на вітчизняному та міжнародному ринкахuk
dc.title.alternativePositioning of fruit and berry products of Ukraine in the domestic and world marketsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf255.37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.