Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13282
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолокольчикова, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorКолокольчикова, Ирина Владимировна-
dc.contributor.authorKolokolchykova, Iryna-
dc.date.accessioned2021-03-17T06:49:36Z-
dc.date.available2021-03-17T06:49:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13282-
dc.description.abstractUK: В статті розглянуто категорія «ринок» та її загальний зміст. Визначено місце ринку плодово – ягідної продукції серед видів сільськогосподарських ринків. Встановлено, що на плоди та ягоди існує постійний попит. Надано визначення ринку плодово – ягідної продукції як економічної категорії, наведено його базові риси. Запропоновано комплексний підхід до будови агрегативного ринку плодів та ягід в цілому та за горизонтальним принципом. Розкрито механізм взаємодії всіх елементів ринку даної класифікації. Визначено напрями проведення подальших досліджень щодо оцінки розвитку даного ринку. EN: The article deals with the category "market" and its general content. The place of the market of fruit and berry products among the types of agricultural markets is determined. It is established that there is a constant demand for fruits and berries. The definition of the market of fruit and berry products as an economic category is given; its basic features are given. The complex approach to the structure of the aggregate market of fruits and berries as a whole and on a horizontal principle is offered. The mechanism of interaction of all elements of the market of this classification is revealed. The directions of further researches on estimation of development of the given market are determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesEast European Scientific Journal;No 10 (50), p. 7 (С. 41- 46)-
dc.subjectринок плодово–ягідної продукціїuk
dc.subjectобмінuk
dc.subjectпотребаuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectпропозиціяuk
dc.subjectпотенційні покупціuk
dc.subjectбізнес–середовищеuk
dc.subjectmarket of fruit and berry productsuk
dc.subjectexchangeuk
dc.subjectneeduk
dc.subjectdemanduk
dc.subjectsupplyuk
dc.subjectpotential buyersuk
dc.subjectbusiness environmentuk
dc.titleРинок плодово – ягідної продукції: економічна суть, внутрішня будоваuk
dc.title.alternativeMarket of fruit and berry products: economic essence, internal structureuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf216.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.