Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12879
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТоропов, Є. П.-
dc.date.accessioned2021-01-25T13:08:48Z-
dc.date.available2021-01-25T13:08:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12879-
dc.description.abstractЗ початку існування організованого виробництва, людство прагне до якнайповноціннішої реалізації виробленого. Збут завжди потребував особливої уваги, організаційної творчості та високого ступеню відповідальності. Менеджери підприємств, які вкладають значні кошти у виробництво, мають турбуватись про належний збут виробленого ще на стадії втілення ідеї виробництва певного продукту. Методи, якими користуються при організації збуту різноманітні, але єдиним є поділ на прямий та непрямий збут. І той, і інших вимагають вкладення певних коштів і кожен випадок обрання типу збуту супроводжується підрахунком вартості його втілення.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesВсеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу (09-18 листопада 2020 року): збірник тез доповідей;(С. 249-250)-
dc.subjectзбутuk
dc.subjectсільськогосподарське машинобудуванняuk
dc.subjectгосподарська діяльністьuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectфірма-посередникuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.titleЗбутова діяльність підприємстваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8. Торопов Є. 21МБМН тези.pdf327.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.