Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12834
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХахаєва, М. Е.-
dc.date.accessioned2021-01-21T06:55:53Z-
dc.date.available2021-01-21T06:55:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12834-
dc.description.abstractМетою проведення маркетингових досліджень є виявлення маркетингових можливостей та розробка стратегій використання цих можливостей щодо прийняття оптимальних управлінських рішень розвитку підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСучасна парадигма вищої освіти: економіка та менеджмент : тези доповідей IV Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції;С. 117-118-
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectринкові відносиниuk
dc.titleЕфективність застосування маркетингових досліджень у діяльності підприємствuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf107.33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.