Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12116
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкачук, Ю. М.-
dc.contributor.authorБакіна, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorБакина, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorBakina, Tetiana-
dc.date.accessioned2020-10-20T11:53:49Z-
dc.date.available2020-10-20T11:53:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12116-
dc.description.abstractПокоління Z– це термін, який використовується для людей, що народилися приблизно після 1995 року. Часто термін «покоління Z» використовується, як синонім терміну «цифрова людина» тому що вони з’явились в епоху мобільних телефонів, планшетів таІнтернету. К початку 2020 року покоління Z стане найбільш чисельною групою населення усвіті, тому підприємствам, що мають бажання зберегти свої позиції на ринку та розвиватися має сенс звернути увагу на їх переваги та споживацькі звичкиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМелітополь: ТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesВсеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 276-277)-
dc.subjectцифрова людинаuk
dc.subjectнове поколінняuk
dc.subjectцифрове поколінняuk
dc.titleСприйняття реклами в соціальних мережах та інших інтернет-ресурсах представниками покоління Zuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ЕтаБ конференция 2019-276-277.pdf309.5 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.