Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11831
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХахаєва, М. Е.-
dc.date.accessioned2020-09-07T08:29:16Z-
dc.date.available2020-09-07T08:29:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11831-
dc.description.abstractОсновою та підґрунтям тривалого та успішного функціонування підприємства в умовах ринкової економіки на ринку мінеральної води є задоволення потреб та запитів споживачів. Аналіз ринку мінеральної води в Україні свідчить переважну частку (40%) споживачів, що відносяться до вікової групи від 19 до 34 років, як чоловіків, так і жінок [1]. Було визначено, що 27 % із них отримують інформацію про мінеральну воду з соціальних мереж, а 13% з телебачення [ 2 ]. До цільової аудиторії відносяться декілька груп особистостей, яких можна сегментувати за демографічними, психографічними та поведінковими характеристикамиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТаврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторногоuk
dc.relation.ispartofseriesВсеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 106-
dc.subjectминеральна водаuk
dc.subjectринок мінеральної водиuk
dc.titleСегментування споживачів мінеральної води і вплив реклами на нихuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ЕтаБ конференция 2019-106.pdf301.48 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.