Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11830
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХасумікова, Д. Р.-
dc.date.accessioned2020-09-07T08:21:15Z-
dc.date.available2020-09-07T08:21:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11830-
dc.description.abstractСьогодні реклама міцно зайняла провідні позиції і виходить на перший план як явище економічне, інформаційно-комунікативне, загальнокультурне. Реклама, як і будь-який інший вид маркетингових комунікацій, грає важливу роль у реалізації маркетингових і комунікативних стратегії підприємствuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТаврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторногоuk
dc.relation.ispartofseriesВсеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 105)-
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectрекламний бюджетuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.titleПланування рекламного бюджету тов «Мелітопольська трикотажна фарика»uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ЕтаБ конференция 2019-105.pdf353.89 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.