Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11825
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯворська, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorЯворская, Татьяна Ивановна-
dc.contributor.authorYavorska, Tetiana-
dc.date.accessioned2020-09-07T07:05:06Z-
dc.date.available2020-09-07T07:05:06Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11825-
dc.description.abstractОсвітня концепція Болонського процесу передбачає створення єдиного Європейського освітнього і наукового простору, формування якого повинне відповідати шести основним позиціям: введення двоциклового навчання, запровадження кредитної системи, контроль якості освіти, розширення мобільності студентів, забезпечення працевлаштування випускників та забезпечення привабливості європейської вищої освіти. Впровадження першої позиції в Україні можливе при вирішенні питань двоцикловості навчання у ВНЗ, ступневості і кваліфікації випускників, впровадження нового переліку професій, напрямів і спеціальностей підготовки фахівців, що, в свою чергу, передбачає вдоскона-лення нормативних матеріалів і законодавчої бази в Україні з цих питаньuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка агробізнесу: суть та процес викладання у вищих навчальних закладах: тези доповідей на науково-методичній конференції (23-24 листопада);(С. 139-143)-
dc.subjectБолонський процесuk
dc.subjectнауковий простірuk
dc.subjectкредитна система навчанняuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.titleНавчальний план на ступінь бакалавра і магістра з економіки підприємства та його особливості при підготовці кадрів для аграрного секторуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Економіки і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40 - Навчальний план на ступ. бакалавра.pdf173.03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.